Retinerea permisului de conducere

Retinearea permisului de conducere se face de catre politistul rutier in urmatoarele conditii:
1. la cumularea a cel putin 15 puncte de penalizare
2. a comis una dintre infractiunile pentru care se anuleaza permisul de conducere
3. atunci cand a savarsit o contraventie pentru care se suspenda permisul de conducere
4. cand titularul permisului de conducere a fost declarat inapt pentru a conduce autovehicule
5. cand permisul de conducere prezinta modificari, stersaturi sau adugari, este deteriorat ori se afla in mod nejustificat asupra altei persoane.
6. cand perioada de valabilitate a permisului de conducere sau a dovezii inlocuitoare a expirat.

3 comentarii:

twlight_vlad spunea...

buna am si eu nevoie ajutor ! am avut un proces pt ca am condus in stare de ebrietate in urma caruia am primit 3 ani si 2 luni cu suspendare si obligatie patii cheltuielilor de judecata . intrebarea mea e in cat timp pot sa dau din nou pt permis si in cat timp trebuie sa fac plata cheltuielilor de judecata ???? va multumes!

twlight_vlad spunea...

am mare nevoie de ajutor ! am avut un proces in urma caruie am primit 3 ami si 2 luni cu suspendare pt condus in stare de ebrietate ,si plata cheltuielilor de judecata 800 lei .intrebarea mea e in cat timp pot sa dau dn nou pt permis si in cat timp trebuie sa fac plata cheltuielilor de judecata ???? va multumesc"

Unknown spunea...

Salut ! Luni imi expira cele 90 zile de suspendare, unde trebuie sa merg pentru a lua permisul si ce acte imi trebuie, amenda am platito si am dus-o la politie asa cum mi s-a spus dar am pierdut fotocopia sper ca nu-i nici-o problema... E prima data cand am permisul suspendat si nu stiu ce trebuie sa fac cand expira suspendarea.
Multumesc !